Μελέτες αποδεικνύουν ότι τα στοχευμένα πολυσύνθετα αρώματα προδιαθέτουν θετικά την αγοραστική απόφαση:
Οι διαφημίσεις και τα έντονα οπτικά ερεθίσματα δημιουργούν σύγχυση στους καταναλωτές. Η χρήση στοχευμένου αρώματος προσελκύει άμεσα την προσοχή τους δημιουργώντας συναισθήματα και επηρεάζοντας τη διάθεσή τους.
Η εφαρμογή του Scent Marketing γίνεται με απόλυτο σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον τηρώντας αυστηρά τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
• Regulation (EC) No 1907/2006 of 18 December 2006 concerning the Registration, Evaluation, Authorization and Restriction of Chemicals (REACH)
• Regulation (EC) No 1272/2008 of 16 December 2008 on classification, labelling and packaging of substances and mixtures
• Directive 75/324/EEC on the approximation of the laws of the Member States relating to aerosol dispenser, τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και τις ακόμη αυστηρότερες προδιαγραφές του International Fragrance Association.